3 Mayıs 2012 Perşembe

Heves

 Bir günün güzel geçip geçmemesi umurumda değilse o gün ne olursa olsun, beni etkilemez. Fakat, hani an gelir de yataktan kalkarken bir şey hissedersin ve o günün güzel geçeceğine inanırsın ya işte bu hissiyat gelince o gün hiçbir şey bozulmasın ve günü güzel sonlandırayım istiyorum.

 İnsan ne kadar çabalarsa çabalasın, bazı şeyler olmayınca olmuyor. Uzanmak istiyorsun ve diyorsun ki "o benim olacak" bu lafta kalabiliyor çoğunlukla bizler insan olduğumuz için dilimize dolanan arzu karşıtı kelimelerle kalıyor istekler. Kulaç atmayınca boğuluyorsun ya olduğun yerde kalıp bunu biliyorsun işte aynen öyle bir şey istekleri sırtlamak bunu da biliyorsun ama yine de adım atmak o kadar ağır geliyor ki olduğun yerde hayallere dalıyorsun. Benim hayatımın büyük bir kısmını hayaller oluşturuyor ama yine de olduğum yerde duruyorum diye geri kalmamak için elimden geleni yapmaya çabalıyorum. Kimse ile frekansların uymuyor olabilir bu yüzden isteklerin karşısında tek de kalabilirsin, ben öyle durumlarla karşı karşıya kalıyorum genellikle ama yine arkamı dönüp gitmiyorum. İşte sen de gitmeyeceksin önce bir nefes al bir bak bakalım zirve ne kadar uzakta, zirveye öyle bir bak ki içine düşücekken kendini toparla ve plan yapabilmek adına dön sırtını git. Geri gelip harekete geçeceğin vakit de duramayacak olduğunu unutmamalısın. Sana çelme takacaklar elbette düşeceksin dik duracaksın dememi beklememelisin. Düşeceksin, canın yanacak ama unutmayacaksın! Aklında kaldıkça isteğin kendini vahşi bir at gibi koşmaya odaklayacaksın.

 Ben bir iki kurşun sıktım, sen ister duy ister duyma ister olay mahaline koş ve etrafta olan bitene bak istersen otur oturduğun yerde ve tüm umursamazlığını giyip üstüne otur izle televizyonunu yahut dinle müziğini içinde ne olduğunu o vakit anlarsın. Ona kulak vermen lazım, onu karşına alıp içine bakabilmen lazım ve sonrasında bekleyeceksin duyman gereken kelimeleri; korkmadan, saçmalamadan dinleyeceksin. İsteklerin sonra gelecek önüne birbir selamlayacak seni bir tabloda dizili halde ve sen erişebildiklerinle yetinmeyeceksin ama günü gelince tablodakilere bakıp belki; mutlu öleceksin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder