8 Ocak 2012 Pazar

Dene


 Kendinden uzaklaştırmak istediğin insanı çok seveceksin. Tecrübeyle sabit bir hale getirdim, bunu. Yıllar öncesinde başlamıştım, maceram. Bir arkadaş çevrem vardı, muzip çocuklardan oluşmuş, bir çevre. Zaman geldiğinde ve onlara çok değer verdiğim de tek gördüğüm boş bir okul bahçesinde yalnız başıma takılıyor olduğumdu.
 Tecrübe yıllar içerisinde kendini tekrar edip duran arkadaşlık hikayelerimin birikmesiyle sabit bir hal aldı. Kaybedilenleri kazanmak için çabalamadım mı? Çabaladım. Her zaman gidenlerin arkasından koştum. Koştum, çünkü onlar gidiyorken hep bir geç kalmışlık korkusu vardı. Meğer, insan gideni döndürse dahi hiçbir şey aynı kalmıyormuş. Bunu da öğrenince kendimi kahveye verdim. Çünkü, insan uyumamalı, eğer onun yanında olacak biri dahi yoksa uyumamalı, çünkü yalnızken rüya göremez insan bari ayakta olup kendi hayallerini yaşamayı dene.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder