21 Nisan 2012 Cumartesi

Binlercesi


Geceden beri sürüyor ince ince gösteriyor kendini. Senden sonra kalan şeylerde ince ince süzülüp gidenlerin gittiği yerlere yöneliyor. Oysa önceleri bir kutsallığın vardı sen demek hiç var olamayacak bir lütuf demekti. Şimdi sadece kafamda yavaşça gittiğin yeri düşünüyorum da dediğim gibi geceden beri süren yağmurla aynı yere gidiyorsun. Yazdıklarımla kaç kişinin ilgisi vardır acaba? Bugüne kadar o kadar çok kişiyle savaş verdim ki kafamdaki katip kimler için ne yazdığından bihaber duruma geldi. 
 Önümüz yaz ama bilirsin ben yazın ortasında dahi sonbaharda tutuklu kalmış bir insan evladıyım. Hevesle beklediğim tek mevsim sonbahar belki de ama içimden bir an olsun gitmiyor. İçimden gitmeyen bir şeyi arzulamam ne kadar saçma bunu ben de bilmiyorum. Sen de içimden bir an olsun çıkmıyordun ama uyanık olduğum her saniye seni düşünebilmeyi istiyordum. Mevsimle ilgili söylediğime göre bu da bir saçmalık ama nasıl bir büyüklüğe sahip bilmiyorum. Çünkü seninle ilgili tarifler hiçbir zaman tutmuyor. Yanılma payım diyeceğim fakat olayın paydası zaten yanılmaya dayalıyken bunu söylemem de saçma olacak bu yüzden her şeyin yanlış olduğunu söyleyip susmam gerekiyor. Şimdi aklıma geldi, sonbahar geldiğinde ben bir kaptan olsam sığınacağım limanda aklımın kalacağı tek kadın sen olacaktın. Fakat, önümüz yaz ve sonbahara daha çok var. Ölüm ensemize en tok sesli çalgısını üflerken sonbahara kavuşabileceğimiz fazlasıyla meçhul bir hal alıyor. 
 Uzun zamandır sıcaklık terimini karşılayabilecek bir bedenle bütünü görmedim. Kelimeleri solduracak bedenlerin peşinden fazlasıyla koştum ama ne yazıktır hikayelerin sonunda yeniden doğan bir fidanla da karşılaşmadım. Farklı hayatlarda yüzeysel olarak aynı hatalara ait hikayeler yaşadım. Duygularım mı isyan etti yoksa aklım mı mantığımı yeni bilmiyorum ama artık kimseyi aramıyor gibi hissediyorum. Senden bahsetmeyeceğimi söylediğim konuşmalara başlıyorum ama araya serpiştirilmiş baş harflerinle karşılaşıyorum. Demem o ki bu geçici bir durum büyük ihtimalle ama yine de ne kadar süre geçmeyeceğini ben dahi bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder