8 Haziran 2011 Çarşamba

Bazıları...

Merhaba,sizlere bazı bazı şeyleri anlatacağım.
Bazı şeyler var,bazı insanlar…Onlar çok güzeller,çok iyiler içlerinde bir farklılık var.Keşke benim olsalar,keşke benimle olsalar istiyorum.Fakat ben bu konuda çok şanslıyım biliyorum.Onlar benim değil veya benimle değiller,böylece onlar bir gün gidecek olursa veyahut yok olurlarsa üzülmek gibi bir durumla karşı karşıya kalmayacağım.Hayat Değerli [HD] bu değeri yaşayabiliyorsanız,işte o gördüğünüz [HD] seçeneği aktif haldedir.Eğer,berbat bir halde ve hiç bir şeyin farkında olmadan yaşıyorsanız.Siz zaten ölüsünüz,[HD] seçeneğine ihtiyacınız yok.Bir melodi düşünün,çok sevdiğinizi değil aklınıza ilk geleni söyleyin.Bazı şeyleri çok seversiniz,fakat aklınıza her defasında birinci sıradan yerleşemeyebilirler.Bazı şeyler hatırlanmaktan yorulabilir ve hatta eskiyebilir.Ne yazık ki şarap özellikleri olmayan,bir süre sonra değerini yitirir.O zaman yeni bir anlam aramaya koyulmalısınız ya da elinizdekini her zaman nasıl güzel tutabileceğinizi biliyor olmalısınız.Kadere inanmak,bazen en basit çözümdür.Kaderi tekrar yazacağınızı inanmak veya sürekli olarak değiştirdiğinize inanmak ise işin en güç görünen yanıdır.Fakat,bu güç görünen yan sizi tünelin sonundaki aydınlığa ulaştırır.Bir makinist,bu aydınlığa er ya da geç varacağını bilir,fakat hiçbirimiz bir makinist değiliz.Kendi aydınlıklarımızı yaratmak için bazen o söz ettiğim bazıları biz olmalıyız,insanlar bizi tanımadan sevebilmeli,fakat kendileri ile tanışmadığımız veya birlikte olmadığımız için şanslı olduklarını bilmeliler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder