8 Haziran 2011 Çarşamba

Mantık ve Direnç..

Yasaklar kalenin surlarına dayanmak için hazırlanıyor.Sayılı günler var,insanların kimisi benim gibi gün sayıyor,kimisi de meydanlarda bir çaba göstermeye çalışıyor.Burası Türkiye acısı ve tatlısı ile herkesin yaşadığı ülke her şey bu kadar kolay değil,fişi çekmek ya da bir hareketle bir yerlere getirmek,her şeyin hesabı çıkar.Ben şeriat tarzı bir yönetimin asla ülkeye giriş yapabileceğini düşünmüyorum.
İsterlerse organize olsunlar,isterlerse her yerde fetvalar verip,kendi görüşlerini benimsetmeye çalışsınlar.Biz Türk oğlu Türk’üz.Ecdad cihana hükmetmişken,bizi kalkıpta o cihanın piçleri esir mi alacak?
“Ben ezelden beridir,hür yaşadım,hür yaşarım! Hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım!”
Komik geliyor,böyle ne bileyim peçeli bağnazlar,fesli yobaz imamlar falan unutmadan reyiz-i imam FETO baba falan hepsi bence tam bir parodi,Türkiye’de gülünecek çok şey var.Bunu baştaki insanlar sağlıyor,kimin kiminle nerede ne zaman nasıl yatmış,çokta umurumuzda gibi kalkıp ortalığa alenen dökülmesi sadece zavallılıktır.
Resmen brazzers devletine dönüyoruz.Bu gidişata dur demek için gözümüzü her şeye açık tutmamak gereken,yıllardır her şeye “aa bu iyiymiş,aa bu ilginçmiş” gözü ile yaklaştığımız için her iktidar(özellikle son) yeni doğmuş bebek gibi görüyor.


Başımız mı sıkıştı?Yeni gündemi salın gelsin.Yanlış bir şeyler mi dönüyor?Biberon verin milletin ağzına,herkes sesini kessin.


Her şey bir yere kadar gider. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder