8 Haziran 2011 Çarşamba

Ritim..

Şu ritim bağımlılığımdan ötürü hayatımda her şey duraklı duraklı oldu.Bugün basketbol oynarken fake yapma amacı ile adamımı atarken şaşırtma yöntemi uyguluyordum.Arkadaşlar biraz azarladı,azarlama sebepleri üzerinize afiyet ben biraz seriyimdir,öyle böyle değil uçarım yani(megalomanlık tavan)yaptığım hareketlerle oyunun yavaşlamasına neden oluyordum.Neyse efendim,düzelttik kendimizi o maç için ama cidden ritim olmasa hatta müzik olmasa beni kaldırıp çöpe atabilirler herhalde anlamsız olur dünya,tatemide dövüşürken bile zihnimden bir parçayı geçiriyorum veya duyabildiğim bir müziğe odaklanıyorum.(Tatemi biz keratacıların dövüştüğü alan,ring.)Ritim bir yaşam biçimi bence herkes buna uygun yaşarsa,ne düzensizlik kalır ne bir sıkıntı…Neyse saçmalamayı kesiyorum yazmak istedim,yazdım.Okuyanlara teşekkürlerimi iletiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder